Kiralık Araç ile İstanbul’da Gezi

Kiralık Araç ile İstanbul'da Gezi

Şehir dışından gelen bir arkadaşıma İstanbul’u gezdirecektim. Zamanımızın kısıtlı olması ve İstanbul’da çok uzun süre duramayacağı için toplu taşıma araçlarını kullanmak yerine kiralık araç ofisine gidip araç kiraladık. Kiraladığımız araç ile İstanbul’u gezmeye başladık. Avrupa Yakası’ndaki gezimizde; Dolmabahçe Sarayı, Galata Kulesi, Sultanahmet Meydanı, Gülhane Parkı, Taksim, Ortaköy, Emirgan Korusu, Rumeli Hisarı Topkapı Sarayı’nı doyasıya gezdik. Dinlenmek için Eminönü’nde mola verdik ve kış gününde içimizi ısıtacak balık ekmek yedik. İstanbul sokak lezzetleri ile oldukça meşhurdur. Bu sebeple arkadaşıma sokak lezzetlerini tattırmak istedim. Eminönü’nde Kapalı Çarşı’ya gitmeden kestanelerimizi de aldık ve gezmeye başladık. Havanın kararması ile bambaşka bir güzellik sergiliyor İstanbul.

Tarihi, kalabalığı, lezzetleri ile bambaşka bir şehirdir. Gecesi ayrı gündüzü ayrı bir güzelliği vardır. Eve gidip dinlendik ve sabah Anadolu Yakası’nı gezmek için yola koyulduk. Üsküdar’da Kız kulesine, Beykoz’da Hidiv Kasrı’na gittik. Arkadaşım fanatik Barış Manço hayranı olduğu için Kadıköy Moda’da bulunan Barış Manço müzesini ziyaret ettik. Kadıköy sahilde gezdikten sonra “istanbul bosphorus tours” yani istanbul boğaz turu yapan bir tur teknesine binip tüm boğazı gezdik. Dur durak bilmeden arkadaşımla İstanbul’u gezdik. Gittiğimiz her yeri çok beğendi ve çok güzel anılar biriktirdik, fotoğraflar çekindik. Gitme vakti geldiğinde arkadaşımı yolcu ettim ve kiraladığımız aracı teslim ettim.

Ani durumlarda araç kiralama imdadımıza yetişiyor. Araba kiralama daha keyifli ve konforlu oluyor.